بی تردید در جامعۀ تلفن هوشمند زندگی می کنیم که در آن بزرگسالان
بریتانیایی به طور متوسط 150 بار در روز به تلفنشان نگاه می کنند.
مصرف کنندگان با استفاده از موبایل جهت خرید، برقراری ارتباط، سازماندهی
فعالیت های روزمره، امور مالی و موارد دیگر روز به روز بیشتر به گوشی
موبایل وابسته می شوند. با توجه به علاقه مندی زیاد به دستگاه های
تلفن همراه، تعجبی ندارد که مصرف کنندگان امروزه ارتباط خود را با بیمه
گران نه تنها به صورت آنلاین بلکه کاملاً متمرکز بر تلفن همراه برقرار می
کنند.
از طریق تکامل
فناوری تلفن همراه، افراد می توانند در اولین فرصت و تنها با چند کلیک
درمورد نیاز خود جستجو کرده و بهترین بیمه را خریداری کنند.
گسترش روز
افزون این روند بر اهمیت این موضوع می افزاید و باعث اعمال فشار بیشتری بر
بیمه گران درخلق و ایجاد تجربه ای رضایت بخش از خرید برای مشتریان می شود
که بوسیله ی ارائه ی تسهیلات بهتر ، سرعت، قیمت رقابتی و اطلاعات پشتیبانی
مداوم محقق می شود.
با اینکه بیمه قابل دسترس تر از همیشه است، چرا
رضایت مشتری در صنعت بیمه کاهش یافته است؟ ICS(Incident Command System)
اخیرا میزان رضایت مندی را 0.7 امتیاز پایین تر از میزان سال 2017 ثبت
کرده، که امتیاز 78.7 از 100 را گرفته است.
تحقیقات نشان می دهد که فعالیت در یک جامعۀ تلفن هوشمند به همان اندازه که فشارآور است؛ فرصت آفرین نیز است. با توجه به اینکه مصرف کنندگان در حال حاضر بسیار مشغول گوشی های هوشمند شان هستند، برقراری ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل اس ام اس تبلیغاتی راهی ایده آل برای کاهش این فشار و فرصت آفرینی بیشتر است.
برای حمایت از درخواست های متعدد و مختلف متقاضیان در صنعت بیمه، تامین کنندگان می توانند با استفاده ازسامانه اس ام اس انبوه نیازهای مشتری را اغناء کرده و اخبار، تاییدیه های سیاسی و نقل قول ها را تقریبا بلافاصله و مستقیم به تلفن همراه مشتری ارسال کنند و با مشتریان خود ارتباط دو جانبه داشته باشند.
خریدار باید با تعمیرگاه تماس بگیرد، کارهای لازم برای معاینه فنی خودرویش را انجام دهد و سپس راهی برای برگشت به محل کارش بیابد. راهکار ارسال پیامک همچنان جز مهمترین راهکارهای مورد استفاده برای پیشرفت و سهولت این روند به شمار میآید.
برای استفاده بهینه از قدرت سیستم ارسال پیام کوتاه، کسانی که با صنعت خودرو سر و کار دارند باید این فناوری را در لیست کارهای خود بگنجانند. با استفاده از پنل اس ام اس تبلیغاتی میتوانند بدون نیاز به برقراری تماس تلفنی، زمان مراجعه خود را رزرو، پیشرفت روند سفارش خود را کنترل و با رجوع به وب سایت سوالات کلی خود را مطرح نمایند. در کل سامانه پیامکی راهی سریع و راحت برای انجام کارها است. به علاوه، راهکار ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه زمانی که باید برای به سرانجام رسیدن یک خدمت خاص صرف شود را، تا حد زیادی کاهش میدهد.
سامانه پیامکی نرم افزاری است تحت وب (اسکریپت) که به سرویسهای مخابراتی متصل شده و امکان ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنترا برای شما فراهم می آورد.
ضمن خرید سامانه پیامکی، شما امکان مدیریت همه جانبه تبلیغات خود را خواهید داشت. این مدیریت شامل تنظیم جزئیات متن نوشتاری پیامک، تنظیم زمان ارسال پیامک، گزارش گیری از پیام های ارسالی ،انتخاب شهر و استان و انتخاب نوع شماره های دایمی یا اعتباری می باشد.
ارسال پیامک انبوه
ارسال پیامک تبلیغاتی در فاصله زمانی کوتاه به افراد زیاد، می تواند بسیاری از نیاز های تبلیغاتی شما را در حوزه کسب و کارتان پوشش دهد.در وب وان اس ام اس شما ارسال پیامک انبوه با شیوه های ارسال منطقه ای، ارسال از طریق کدپستی و ... را دریافت خواهید کرد. برای آشنایی بیشتر مقاله پیامک انبوه را مطالعه نمایید.
حال که مزیت های ارسال پیامک انبوه را برشمردیم لازم است بدانید چگونه می توان به این امکانات دست یافت. سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس ابزاری است که همه این امکانات را برای شما فراهم می آورد.
سامانه پیامکی نرم افزاری است تحت وب (اسکریپت) که به سرویسهای مخابراتی متصل شده و امکان ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت را برای شما فراهم می آورد. برای آشنایی بیشتر در این رابطه، مقاله سامانه پیامکی را مطالعه نمایید.