چگونه در یک پیامک متنی درخواست بازدید بنویسیم؟


در دنیای دیجیتال و الکترونیک امروز بهبود فروش و روند صعودی افزایش درآمد برای صاحبان کسب و کار های اینترنتی به طور مستقیمی به نحوه دسترسی مشتریان به آنها بستگی دارد. بی شک برخورداری از یک وب سایت آنلاین یکی از ابزاری است که دستیابی به این امر را ممکن می سازد. بنابراین افزایش بازدید از سایت یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کارهاست.اما چگونه ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند در این موضوع دخیل باشد؟

اغلب شرکت‌ها مشتریانی را هدف این پیامک ها قرار می‌دهند که از محصول یا خدمات ارائه شده رضایت داشته و بنابراین از سایت نیز بازدید خواهند کرد. نمونه متن پیامک هایی که برای بازدید از سایت می توان به کار گرفت را بررسی می کنیم: 

مورد1: با تشکر از خرید شما

این متن پیامک در حقیقت راحت ترین قالبی است که برای هر کسب و کاری صدق می کند . این نوع قالب پیامکی مشتری را برای ارائه داده‌ها به زحمت نمی‌اندازد. بنابراین ممکن است وی را ترغیب به بازدید از سایت کند.چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید. بنابراین شما یکی اصول مهم مشتری مداری را رعایت کرده اید.

« سلام {نام کوچک فرد}، از خرید امروز شما متشکریم. برای ارائه خدمات بهتر به شما و سایرین، ممکن است لطفا روی لینک زیر کلیک کنید و به یک سؤال ما در مورد تجربه خرید امروزتان پاسخ بدهید؟ با تشکر {نام شرکت}»

 

مورد 2: از ما بازدید کنید

کاهش بازدید از سایت برای بسیاری از کسب و کارها امری عادی است. فروش بسیاری از مشاغل در طی فصول مختلف و یا مناسبت های مختلفی که در طول سال با آنها روبرو می شوند تحت تاثیر قرار می گیرد بنابراین در این مواقع می توان با ارسال پیام کوتاه می توان بازدید ضعیفی را که از سایت وجود دارد را جبران کرده و افزایش بازدید را منجر شد.

« سلام {نام فرد}، بخاطر خریدی که از ما داشتید از شما متشکریم. ممکن است با صرف یک دقیقه از وقتتان از وب‌سایت ما بازدید کنید و از تجربه خودتان بگویید؟ لطفا اینجارا ببینید :{لینک}. با تشکر از کمک شما.»

مورد 3: عملکرد ما چگونه بود؟

اگر به دنبال بهبود خدمات خود هستید از این قالب استفاده کنید تا نظرات مشتریان خود را دریافت کنید.

« سلام {نام فرد}، ممکن است نظرتان را در مورد عملکرد ما بیان کنید؟ لطفا روی لینک زیر کلیک کنید {لینک} و نظرتان را بگویید. ما صمیمانه قدردان آن هستیم.»

سایر موارد این متن های پیامکی را در مقاله " تاثیر پیامک تبلیغاتی بر روند افزایش بازدید از سایت " مطالعه نمایید.