پنل اس ام اس تبلیغاتی کلید مشارکت مشتری در شرکت بیمه

بی ‌تردید در جامعۀ تلفن هوشمند زندگی می ‌‌کنیم که در آن بزرگسالان بریتانیایی به طور متوسط 150 بار در روز به تلفنشان نگاه می ‌‌کنند.
مصرف ‌کنندگان با استفاده از موبایل جهت خرید، برقراری ارتباط، سازماندهی فعالیت ‌‌‌های روزمره، امور مالی و موارد دیگر روز به روز بیشتر به گوشی‌‌‌ موبایل وابسته می ‌‌شوند. با توجه به علاقه مندی زیاد به دستگاه ‌‌‌های تلفن همراه، تعجبی ندارد که مصرف ‌کنندگان امروزه ارتباط خود را با بیمه ‌گران نه تنها به صورت آنلاین بلکه کاملاً متمرکز بر تلفن همراه برقرار می کنند.

فناوری تلفن همراه مشارکت مشتری را متحول می‌‌ کند

از طریق تکامل فناوری تلفن همراه، افراد می ‌‌توانند در اولین فرصت و تنها با چند کلیک درمورد نیاز خود جستجو کرده و بهترین بیمه را خریداری کنند.
گسترش روز افزون این روند بر اهمیت این موضوع می افزاید و باعث اعمال فشار بیشتری بر بیمه ‌گران درخلق و ایجاد تجربه ای رضایت بخش از خرید برای مشتریان می شود که بوسیله ی ارائه ی تسهیلات بهتر ، سرعت، قیمت رقابتی و اطلاعات پشتیبانی مداوم محقق می شود.
با اینکه بیمه قابل ‌دسترس ‌تر از همیشه است، چرا رضایت مشتری در صنعت بیمه کاهش یافته است؟ ICS(Incident Command System) اخیرا میزان رضایت مندی را 0.7 امتیاز پایین ‌تر از میزان سال 2017 ثبت کرده، که امتیاز 78.7 از 100 را گرفته است.

سامانه پیامکی تلفن همراه و افزایش رضایت مشتری

تحقیقات نشان می ‌‌دهد که فعالیت در یک جامعۀ تلفن هوشمند به همان اندازه که فشارآور است؛ فرصت‌ آفرین نیز است. با توجه به اینکه مصرف ‌کنندگان در حال حاضر بسیار مشغول گوشی ‌‌‌های هوشمند شان هستند، برقراری ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل اس ام اس تبلیغاتی راهی ایده ‌آل برای کاهش این فشار و فرصت‌ آفرینی بیشتر است.

برای حمایت از درخواست های متعدد و مختلف متقاضیان در صنعت بیمه، تامین‌ کنندگان می ‌‌توانند با استفاده ازسامانه اس ‌ام ‌اس انبوه نیازهای مشتری را اغناء کرده و اخبار، تاییدیه‌‌‌ های سیاسی و نقل قول‌‌‌ ها را تقریبا بلافاصله و مستقیم به تلفن همراه مشتری ارسال کنند و با مشتریان خود ارتباط دو جانبه داشته باشند.

 

پنل اس ام اس تبلیغاتی در صنعت خودرو

صنعت خودرو، یکی از بزرگترین صنایع در جهان است. این صنعت بخش‌ هایی مانند تولید، خرده فروشی و خدمات پس از فروش را در بر می ‌گیرد. صنعت خودرو همواره دربخش نو آوری‌های تکنولوژیکی مانند هوش مصنوعی و بخش صنعت ایمنی پیشرو و الگویی برای دیگر صنایع بوده است.
حتی اگر ماشین ندارید، احتمالا برای رفتن به مدرسه، محل کار یا حضور در اجتماع و انجام کارهای روزمره از وسیله نقلیه استفاده می‌ کنید. از زمان ساخت فورد مدل تی در سال ۱۹۰۸، خودرو ها همه جا حضور دارند و یکی از محبوب ‌ترین شیوه های حمل و نقل به شمار می‌آیند.
تمام خودرو ها باید حداقل سالی یکبار سرویس شوند. افراد، ماشین خود را به منظور کنترل نزد تعمیرکار می ‌سپارند تا مطمئن شوند تمام قسمت ‌های آن به درستی کار می‌ کند. گرچه این امر، مزایایی دارد ولی ممکن است برای بعضی از افراد شاغل خسته کننده و وقت گیر باشد.

خریدار باید با تعمیرگاه تماس بگیرد، کارهای لازم برای معاینه فنی خودرویش را انجام دهد و سپس‌ راهی برای برگشت به محل کارش بیابد. راهکار ارسال پیامک همچنان جز مهمترین راهکارهای مورد استفاده برای پیشرفت و سهولت این روند به شمار می‌آید.

پنل اس ام اس تبلیغاتی برای سهولت کاربران

ارسال پیامک راه ساده‌ای برای تسهیل فرآیند سرویس خودرو است. امروزه تقریبا همه ‌تلفن همراه دارند و تمام این دستگاه‌ ها قابلیت ارسال و دریافت پیامک را دارا می باشند. به این ترتیب برقراری تماس با خریداران خودرو کار ساده ای است و آنها هم به راحتی می‌توانند با فروشنده یا مرکز معاینه فنی خودرو تماس بگیرند. وارد کردن سریع چند حرف در تلفن همراه خیلی ساده تر از منتظر ماندن پشت خط تلفن برای برقراری ارتباط با فرد مورد نظر است.

برای استفاده بهینه از قدرت سیستم ارسال پیام کوتاه، کسانی که با صنعت خودرو سر و کار دارند باید این فناوری را در لیست کارهای خود بگنجانند. با استفاده از پنل اس ام اس تبلیغاتی می‌توانند بدون نیاز به برقراری تماس تلفنی، زمان مراجعه خود را رزرو، پیشرفت روند سفارش خود را کنترل و با رجوع به وب سایت سوالات کلی خود را مطرح ‌نمایند. در کل سامانه پیامکی راهی سریع‌ و راحت‌ برای انجام کارها است. به علاوه، راهکار ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه زمانی که باید برای به سرانجام رسیدن یک خدمت خاص صرف شود را، تا حد زیادی کاهش می‌دهد. 

پیامک تبلیغاتی

فناوری اطلاعات و ارتباطات،بستر ارزان و درعین حال بسیار موثری را در اختیـار مجریان تبلیغاتی قرار داده است که یک نمونه از ابزارهای آن، پیامک تبلیغاتی می باشد. امروزه پیشرفت تکنولوژی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با ارائه برنامه های مختلف، امکانات گسترده ای را دراختیار مشترکین قرار می دهد و هرکدام از یک جنبه خاص پاسخگوی نیاز های مشتریان خواهند بود.
 اکثر این برنامه ها را می توان در جهت تبلیغات به کار گرفت. اما همچنان استفاده از سرویس پیام کوتاه در تلفن همراه که نیاز به شبکه اینترنت نداشته و ساده ترین دستگاه های تلفن همراه از این سرویس برخوردارند، یک گزینه ایده ال برای سرمایه گذاری تبلیغاتی به حساب می آید.

چرا پیامک تبلیغاتی ؟


نتایج حاصل از تمامی این بررسی ها، حاکی از آن است که برای استفاده از پیامک به عنوان ابزاری اثربخش در عرصه تبلیغات و بازاریابی باید چهار عامل مهم را در مورد بازارهدف به درستی شناخت:
  • ویژگی های جمعیت شناختی
  • نگرش بازار هدف به پیامک های تبلیغاتی
  • آشنایی بازار هدف با نام تجاری که در پیامک تبلیغ می شود
  • میزان مربوط بودن پیامک تبلیغاتی به مشتری.
 
تحقیقات انجام شده نشان می دهد که حدود 95 درصد از پیامک ها خوانده می شود !!
بر این اساس می توان گفت که پیام کوتاه تبلیغاتی نسبت به سایر روش های تبلیغات، بسیار اثربخش تر خواهد بود. بنابراین طبیعی است که اکثر شرکت های بزرگ به دنبال برخورداری از این شیوه تبلیغاتی باشند.

یکی ازمهم ترین نکات در ارسال پیامک، زمان آن می باشد. بهترین زمان برای ارسال پیامک تا حد زیادی بستگی به نوع کسب و کار و محصول یا خدماتی دارد که می خواهید تبلیغ کنید. زمان بندی درست نه تنها درصد تعامل مشتری را بالا می برد، بلکه از واکنش های منفی مشتری هم جلوگیری می کند.

 بدیهی است که شما از طریق اس ام اس می توانید در هر ساعتی از روز با مشتریانتان در ارتباط باشید، ولی باید مراقب باشید که پیامکتان در ساعت های نامناسب ارسال نشود، تا باعث عصبی یا اذیت شدن کاربر شود.
 در مقاله بهترین زمان برای ارسال پیامک انبوه به صورت کامل تری به موضوع انتخاب زمان مناسب برای ارسال پیامک پرداخته ایم.

همانطور که گفته شد متن پیامک تبلیغاتی عامل مهم دیگری است که نباید از آن چشم پوشی کرد.  در عین حال متن پیام کوتاه و مختصر و در عین حال جذاب و تاثیر گذار، مهم ترین ویژگی پیامک تاثیر گذار خواهد بود.

سامانه پیامکی

سامانه پیامکی نرم افزاری است تحت وب (اسکریپت) که به سرویسهای مخابراتی متصل شده و امکان  ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنترا برای شما فراهم می آورد.


در دنیای امروز که بسیاری از افراد به وسایل ارتباطی بی سیم براحتی دسترسی دارند، برخورداری از سامانه ای هوشمند که فرصت تبلیغات سریع ، هدفمند و ارزان را برای افراد درهر نقطه ای از جهان  فراهم آورد، انتخاب هوشمندانه ایست. چراکه این سامانه به سخت افزار جانبی مانند GSM Modem و یا سیم کارت نیازی نداشته و شما فقط با اتصال به اینترنت و داشتن نام کاربری ورمزعبور اختصاصی خودتان، میتوانید ارسال و دریافت های پیامک های خود را مدیریت کنید.

ضمن خرید سامانه پیامکی، شما امکان مدیریت همه جانبه تبلیغات خود را خواهید داشت. این مدیریت شامل تنظیم جزئیات متن نوشتاری پیامک، تنظیم زمان ارسال پیامک، گزارش گیری از پیام های ارسالی ،انتخاب شهر و استان و انتخاب نوع شماره های دایمی یا اعتباری می باشد.


آموزش و پشتیبانی
مدیریت پنل اس ام اس کار سخت و پیچیده ای نیست، اما داشتن کارشناسان پشتیبان قوی و آموزش های کاربردی، میتواند آن را ازدیگر سامانه ها موفق تر سازد.


 ارسال پیامک انبوه
ارسال پیامک تبلیغاتی در فاصله زمانی کوتاه به افراد زیاد، می تواند بسیاری از نیاز های تبلیغاتی شما را در حوزه کسب و کارتان پوشش دهد.در وب وان اس ام اس شما ارسال پیامک انبوه با شیوه های ارسال منطقه ای، ارسال از طریق کدپستی و ... را دریافت خواهید کرد. برای آشنایی بیشتر مقاله پیامک انبوه را مطالعه نمایید.




پیامک انبوه

چگونه پیامک انبوه ارسال کنیم؟

حال که مزیت های ارسال پیامک انبوه را برشمردیم لازم است بدانید چگونه می توان به این امکانات دست یافت. سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس ابزاری است که همه این امکانات را برای شما فراهم می آورد.
سامانه پیامکی نرم افزاری است تحت وب (اسکریپت) که به سرویسهای مخابراتی متصل شده و امکان  ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت را برای شما فراهم می آورد. برای آشنایی بیشتر در این رابطه، مقاله سامانه پیامکی را مطالعه نمایید.


اپراتورهای تلفن همراه از جمله ایرانسل و همراه اول  نرم افزار ارسال پیامک انبوه را تحت عنوان پنل اس ام اس همراه اول یا پنل اس ام اس ایرانسل توسط شرکت های تحت پوشش خود ارائه می دهند.

تیم وب وان اس ام اس درسامانه پیامکی خود بستری مناسب برای ارسال پیامک انبوه را برای شما فراهم آورده است. شما می توانید ضمن خرید پنل اس ام اس از این شرکت، تمامی خدمات ارسال پیامکانبوه  همراه اول را در اختیار داشته و بسته به نیاز خود از سرویس های ارسال پیامک زنده، ارسال منطقه ای ویا ارسال براساس کدپستی استفاده نمایید . برای آشنایی بیشتر لیست مقایسه این سرویسها را برای شما فراهم آورده ایم.