پنل اس ام اس تبلیغاتی کلید مشارکت مشتری در شرکت بیمه

بی ‌تردید در جامعۀ تلفن هوشمند زندگی می ‌‌کنیم که در آن بزرگسالان بریتانیایی به طور متوسط 150 بار در روز به تلفنشان نگاه می ‌‌کنند.
مصرف ‌کنندگان با استفاده از موبایل جهت خرید، برقراری ارتباط، سازماندهی فعالیت ‌‌‌های روزمره، امور مالی و موارد دیگر روز به روز بیشتر به گوشی‌‌‌ موبایل وابسته می ‌‌شوند. با توجه به علاقه مندی زیاد به دستگاه ‌‌‌های تلفن همراه، تعجبی ندارد که مصرف ‌کنندگان امروزه ارتباط خود را با بیمه ‌گران نه تنها به صورت آنلاین بلکه کاملاً متمرکز بر تلفن همراه برقرار می کنند.

فناوری تلفن همراه مشارکت مشتری را متحول می‌‌ کند

از طریق تکامل فناوری تلفن همراه، افراد می ‌‌توانند در اولین فرصت و تنها با چند کلیک درمورد نیاز خود جستجو کرده و بهترین بیمه را خریداری کنند.
گسترش روز افزون این روند بر اهمیت این موضوع می افزاید و باعث اعمال فشار بیشتری بر بیمه ‌گران درخلق و ایجاد تجربه ای رضایت بخش از خرید برای مشتریان می شود که بوسیله ی ارائه ی تسهیلات بهتر ، سرعت، قیمت رقابتی و اطلاعات پشتیبانی مداوم محقق می شود.
با اینکه بیمه قابل ‌دسترس ‌تر از همیشه است، چرا رضایت مشتری در صنعت بیمه کاهش یافته است؟ ICS(Incident Command System) اخیرا میزان رضایت مندی را 0.7 امتیاز پایین ‌تر از میزان سال 2017 ثبت کرده، که امتیاز 78.7 از 100 را گرفته است.

سامانه پیامکی تلفن همراه و افزایش رضایت مشتری

تحقیقات نشان می ‌‌دهد که فعالیت در یک جامعۀ تلفن هوشمند به همان اندازه که فشارآور است؛ فرصت‌ آفرین نیز است. با توجه به اینکه مصرف ‌کنندگان در حال حاضر بسیار مشغول گوشی ‌‌‌های هوشمند شان هستند، برقراری ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل اس ام اس تبلیغاتی راهی ایده ‌آل برای کاهش این فشار و فرصت‌ آفرینی بیشتر است.

برای حمایت از درخواست های متعدد و مختلف متقاضیان در صنعت بیمه، تامین‌ کنندگان می ‌‌توانند با استفاده ازسامانه اس ‌ام ‌اس انبوه نیازهای مشتری را اغناء کرده و اخبار، تاییدیه‌‌‌ های سیاسی و نقل قول‌‌‌ ها را تقریبا بلافاصله و مستقیم به تلفن همراه مشتری ارسال کنند و با مشتریان خود ارتباط دو جانبه داشته باشند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.